Can Dostum - Intouchables Konusu, İncelemesi - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

27 Ekim 2019 Pazar

Can Dostum - Intouchables Konusu, İncelemesi

Can Dostum - The Intouchables Konusu, İncelemesi - Kurgu Gücü
Can Dostum - The Intouchables Konusu, İncelemesi
Can Dostum orijinal adıyla The Intouchables, hem ımdb puanı yüksek olması yönünden hem de film önerileri arayanlar için film tavsiyesi olarak tavsiye edilen oldukça kaliteli filmlerden bir tanesidir. Peki Can Dostum konusu nedir, oyuncuları kimlerdir, yönetmeni kimdir, ne zaman vizyona girmiştir? İşte Can Dostum filmi hakkında tüm detaylar film incelemesinde..


Normalde 2011 senesinde vizyona giren film, ülkemizde 11 Mayıs 2012 tarihinde vizyona girmiştir. Fransa yapımı bir olan Can Dostum, 1 saat 52 dakika süreye sahiptir. Yönetmen koltuğunda Eric Toledano ile Olivier Nakache birlikte oturuyor. Komedi filmleri türünde olan Can Dostum filmin başrollerinde François Cluzet, Omar Sy, Anne Le Ny gibi isimler yer alıyor. Senaryosunun orijinal fikri Philippe Pozzo di Borgo ait olan filmi kaleme alan yine yönetmen koltuğunda oturan iki isim Eric Toledano ve Olivier Nakache olarak dikkat çekiyor. Filmin yapımcılığını ise Nicolas Duval Adassovsky, Yann Zenou ve Laurent Zeitoun üstlenmiştir. Ayırca filmin kurgu gücünde ise Dorian Rigal-Ansous yer alıyor.

Can Dostum Film Oyuncuları

Filmde Philippe rolünü François Cluzet, Driss rolünü Omar Sy, Yvonne rolünü Anne Le Ny, Magalie rolünü Audrey Fleurot, Marcelle rolünü Clotilde Mollet, Elisa rolünü Alba Gaia Bellugi, Adama rolünü Cyril Mendy ve Fatou rolünü ise Salimata Kamate canlandırmıştır.

Can Dostum Film Konusu, Özeti

Filmin konusu kısaca felçli bir adam ve ona bakıcılık yapan gencin başından geçen olayları konu olarak işlemiştir. Philippe adındaki zengin bir adam günlerden bir gün yamaç paraşütü yapma esnasında bir kaza geçirir ve boynundan aşağısı tutmayacak şekilde felç kalır. Driss adından bir genç ise hapishaneden yeni çıkmış ve hayatını geçindirebilmek için iş aramaktadır. Philippe, Driss'i kendisine bakması için evine yatılı olarak işe alır ve ikisinin de hayatları resmen bambaşka olur. İşte normal hayat şartlarında yanyana gelme şansı oldukça zor olsa da ikili kötü de olsa iyi de olsa hayatın tadını birlikte çıkarıyorlar.

Can Dostum filmi oldukça keyifli bir olduğunu söyleyebilirim. Felçli bir insana ilk zamanlar para için bakmasıyla işe başlayan bir kişinin, o kişiye ısınması ve bu şekilde de mutlu olunabileceğini gösteren dramatik komedi filmi diyebiliriz. Film önerisi arayanlar için izlemesini önerebileceğim filmlerden bir tanesidir.

Filmin Adı: Can Dostum
Orijinal Adı: The Intouchables
IMDb Puanı: 8,5/10
Türü: Komedi Filmleri
Oyuncuları: François Cluzet, Omar Sy, Anne Le Ny
Yönetmen: Eric Toledano, Olivier Nakache
Yayın Tarihi: 2011
Beyazperde Puanı: 4,3/5

İlginizi Çekebilir
1- Terminatör: Kara Kader Oyuncuları, Konusu, Film İncelemesi!
2- Casus - The Operative Film Konusu, Oyuncuları, İncelemesi
3- Sıkı Dostlar - Goodfellas Film Konusu, İncelemesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..