Blogger Ana Sayfadaki Kayıt Sayısı Sorununu Çözmenin En İyi Yolu - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

25 Ekim 2018 Perşembe

Blogger Ana Sayfadaki Kayıt Sayısı Sorununu Çözmenin En İyi Yolu

Blogger Ana Sayfadaki Kayıt Sayısı Sorununu Çözmenin En İyi Yolu - Kurgu Gücü

Blogger her ne kadar kullanışlı ve ücretsiz olmasıyla güzel imkanlar sunuyor olsa da bazen öyle kısıtlamaları oluyor ki bu yüzden sinir olduğumuz zamanlar olabiliyor. Bunlardan bir tanesi de Blogger Ana Sayfadaki Kayıt Sayısı Sorunu oldu.. Yani bu ne demek diye soracak olursanız: Blogger blogunuzda daha iyi yerlere gelebilmek adına makaleler yazıyorsunuz ve bu makaleleri sitenizde paylaşıyorsunuz.



Ardından sitenizin ilgi çekmesi için oldukça kaliteli bir ana sayfanızın olması gerekiyor. Ana sayfadaki kayıt sayısını belirlemek isteyebilirsiniz. Nasıl yapacağınızı Blogger Anasayfa Ve Kayıt Sayısı Düzenleme Yapmanın En Basit Yolu adlı konumuzu okuyarak öğrenebilirsiniz.


Bilenler istediği kadar ayarladılar bilmeyenler ise konumuzu inceleyerek ayarlamış oldular. Peki '' işin garipliği nerede her şeyi yaptık. '' diyeceksiniz. İşin garip tarafı şu ki belirlediğiniz Blogger ana sayfadaki kayıt sayısını 10 yaptığınız fakat blogunuzun ana sayfasında 2 tane içerik görünüyor olması. Bunu sadece örnek olarak belirttim çünkü işin durumuna göre değişebiliyor. Şimdi en yukarıda da dediğimiz gibi Blogger ücresiz ve kullanışlı ama bazı kuralları var. Adamlar bir sayfa başına gösterebilecekleri maksimum boyut 1 MB ile sınırlı olduğu için siz 10 da yapsanız 5 de yapsanız bu sınırı aşıyorsa ana sayfadaki kayıt sayısı ikiye de düşer bire de düşer. Eeee tamam iyi güzelde hocam bu duruma nasıl çözüm bulacağız diyorsanız kolay kolay kimse tarafından bilinmeyen bir yöntemi sizlere sunalım. Öncellikle zamanında kendi başıma gelen bu tür bir olayı anlatıp öyle konumuza başlayalım.

İlginizi Çekebilir = Blogger Yayın Ayarlarıyla Konuları Artık SEO Uyumlu Yapmak Daha Kolay




Bundan yaklaşık 1 sene önce benimde başımdan Blogger ana sayfadaki kayıt sorunu hakkında bir olay geçti. Normalde 28 tane içerik gösterirken ana sayfamda birden dikkatimi çekti ki 11 tane içeriğe kadar düşmüş. Ardından dedim ne yaptım da böyle oldu falan derken biraz araştırma yaptım ama sadece öğrendiğim Blogger sayfa başına 1 MB sınırı olduğu oldu. Ardından blog kayıt sayılarını düşürdüm 15 yaptım yine aynı sadece 11 tane gösteriyor. Tabi ben bu durum karşısında mutlu değilim çünkü ben ana sayfa düzenimi 28 makale üzerine ayarladım. Her neyse artık yapacak bir şey yok her şeyi 11 makaleye göre ayarlayayım dedim. Öyle bir düzenlenme yaparak 11 makale için ayarlamamı yaptım fakat içimde hala bir hoşnutsuzluk vardır. Bunun üzerine pes etmedim ve araştırmaya devam ettim. Bir kaç gün sağı solu iyice araştırdım sonuç olarak bir şey daha öğrendim. Blogger bir sayfada sadece 4 makale boyutunda yayın içerirmiş.

İlginizi Çekebilir = Blogger Meta Etiketlerini Düzenlemek İçin Yapmanız Gerekenler

Blogger Ana Sayfadaki Kayıt Sayısı Sorununu Çözmenin En İyi Yolu - Kurgu Gücü

Peki bu bilgi benim işime yaradı ? Mükemmel derecede işime yaradı. Neden diye soracak olursanız Blogger ana sayfa kayıt sayısı sorunu durumunu bu sayede çözmüş oldum. Şöyle açıklayayım: Bu bilgiyi edindikten sonra ben her ne olursa olsun yayınlarım arasına iki makaleden sonra '' Atlama Aralığı Ekle '' seçeneğini ekleyerek yazarım. İşte sorunun çözümü buradan geçiyor. Ben son yazdığım 6, 7 yazımda bu işlemi yapmadığım için Blogger da boyut fazla olduğu için otomatik olarak kayıt sayısı hakkında bir düşüş yaptı. Daha Sonra yazılardan bir tanesine '' Atlama Aralığı Ekle '' işlemini yaptım baktım ana sayfadaki kayıt sayısı 2 tane arttı. Bunun üzerine işlemi uygulamadığım tüm yazılarıma bu işlemi uyguladığımda gördüm ki tek sorun buymuş. 28 makalem birden ana sayfama geri eklendi.



Kendi başımdan geçen bir olay ile sizlere Blogger Ana Sayfadaki Kayıt Sayısı Sorunu hakkında bilgi sunmaya çalıştık. Bu yöntem ile muhtemelen sorununuz düzelecektir. Yani '' Atlama Aralığı Ekle '' seçeneğini çok uzun makalelerden sonra yapmayın çünkü 4 makale boyutu sınırı o şekilde de aşılabileceği için aynı sorunları yaşayabilirsiniz. Umarım yazımız sizleri bilgiye ulaştırmıştır. Aklınıza kafanıza takılan konular hakkında bizlerle konularımız altından yorum yaparak iletişime geçebilir ya da İLETİŞİM/REKLAM alanımızdan bizlere mail gönderebilirsiniz.

16 yorum:

  1. Seni tebrik ediyorum hocam. Kesinlikle işe yaradı. Makalenin ortasından "atlama aralığı ekle diyorum" hemen arkasına bir daha ekleniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinize yarayan bir makale olmasını sevindik Rıdvan Bey.

      Sil
  2. Çok teşekkür ediyorum. Sorunu çözmeme yardımcı oldunuz.

    YanıtlaSil
  3. Tam bir aydır her gün bu sorunu çözmeye çalışıyordum tek verilen cevap 1mb aşmayın diyorlar mecbur aşıyorum makalem uzun sen varya adamın dibisin izliyorum.. teşekkür ederim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Yunus Bey. İşinize yaramasına sevindik

      Sil
  4. Hocam Allah senden razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizden de Allah razı olsun. İşinize yaradıysa ne mutlu bize.

      Sil
  5. Ustam Sen adamın dibisin dibi. Valla tek net cevap sende var. çok sağol

    YanıtlaSil
  6. Sen var ya sen adamsın be reis. En sonunda cevap bulabildim bu soruna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiz Ali bey. Sorununuzu çözmeye yardımcı olduysak ne mutlu

      Sil
  7. Adamın kralısın sen abi. Valla yaklaşık 2 aydır bu sorundan müzdaribim. Senin sayende çözdüm.

    YanıtlaSil
  8. kafayı yemiştim sorunu çözemeyince çok sağol allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek hocam işinize yaramasına sevindik. :)

      Sil

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..