Sağlık Bakanlığı'ndan Üniversitelerde Uzaktan Eğitim Yapılsın Tavsiyesi - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

5 Eylül 2020 Cumartesi

Sağlık Bakanlığı'ndan Üniversitelerde Uzaktan Eğitim Yapılsın Tavsiyesi

Sağlık Bakanlığı'ndan Üniversitelerde Uzaktan Eğitim Yapılsın Tavsiyesi - Kurgu Gücü
Sağlık Bakanlığı'ndan Üniversitelerde Uzaktan Eğitim Yapılsın Tavsiyesi
Sağlık Bakanlığı, YÖK'e üniversitelerde uzaktan eğitim yapılması yönünde tavsiye verdi. Son dakika haberleri içinde gelen bilgi doğrultusunda: Sağlık Bakanlığı; güz döneminde teorik derslerin uzaktan eğitim olarak yapılması gerektiğini ifade eden bilgiler verdi.


Sağlık Bakanlığı, corona virüs vaka ve ölüm sayılarının artması sonrasında, okullar için özellikle de üniversiteler için YÖK'e bazı tavsiyelerde bulundu. Sağlık Bakanlığı'nın açıklamalarında: 'Üniversitelerde güz döneminde örgün eğitimlerde teorik dersler mümkün olduğunca yüz yüze aynı ortamda bulunmaksızın uzaktan ve dijital öğretim yöntemleriyle yapılmalı.' şeklinde ifadeler vardı.

Bakınız = Dornaz Alfa Projesi Corona Virüse Çare Olabilir

Üniversitelerde güz döneminde eğitim ve öğretim faaliyetleri sürdürülüp sürdürülmemesi konusunda, İl Pandemi Kurulları veya İl Umumi Hıfzıssıhha Kurullarının fikri alınarak rektörlüklerce karar verilmesine ilişkin görüş sorulduğu bildirilmiş. İşte bu doğrultuda da Sağlık Bakanlığı, güz dönemi içerisinde teorik dersler için uzaktan eğitim yapılması gerektiğini, zorunlu derslerin ise ertelenmesi gerektiğini, eğer ertelenmiyor ise de pandemi çerçevesinde önlemler alınarak derslerin verilmesi gerektiğini açıkladı. Yazının genel olarak devamında;

Sağlık Bakanlığı'nın cevabında: 2020-2021 eğitim ve öğretim yılının güz döneminde örgün eğitimlerde teorik derslerin mümkün olduğunca yüz yüze aynı ortamda bulunmaksızın uzaktan ve dijital öğretim yöntemleriyle yapılması, uygulamalı eğitimlerin zorunlu olduğu programlarda uygulamaların mümkünse ertelenmesi, ertelenmemesi durumunda kişisel koruyucu ekipmanların kullanımı sağlanarak ve gerekli tedbirler alınarak yüz yüze sürdürülmesinin önerilmesine karar verilmiştir' ifadesi yer almaktadır. Üniversitenizde 2020-2021 eğitim ve öğretim dönemine ilişkin planlamalarınıza ait kararlarınızda Yükseköğretim Kurulunun, yükseköğretim kurumlarına tanımış olduğu inisiyatif çerçevesinde Sağlık Bakanlığı'nın yukarıda zikredilen görüşlerinin dikkate alınması hususunda gereğini rica ederim.

İlgili Konular
1- Türkiye'deki Üniversiteler: 81 İlde Bulunan Bütün Üniversiteler
2- Din Kültürü Öğretmeni, Alevilerin Yaptığı Yemek Yenmez Dedi: Olay Oldu
3- Resmi Gazete 98 Yıl Sonra Ekonomik Kriz Nedeniyle Kapandı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..