Blog Kurmak İsteyenlere Adım Adım Blog Nasıl Kurulur | Görsel Anlatım - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

24 Haziran 2018 Pazar

Blog Kurmak İsteyenlere Adım Adım Blog Nasıl Kurulur | Görsel Anlatım

Blog Kurmak İsteyenlere Adım Adım Blog Nasıl Kurulur - Görsel Anlatım - Kurgu Gücü
Blog Kurmak İsteyenlere Adım Adım Blog Nasıl Kurulur | Görsel Anlatım
Blog kurmak artık çok basit. Blog nasıl kurulur sorusu sizler için oldukça kolay bir soru diyebiliriz. Blogger sayesinde hazır temalar ve kolay anlaşılır düzenleme yöntemleriyle bir blog oluşturmak oldukça çok kolay. Öncelikle daha önceden blogu olan bir kişi için bahsedelim. Daha sonra da buna istisnaden yeni blog kurmak istiyorum diyen kişi için bahsedelim. O zaman blog nasıl kurulur, blog kurmak istiyorum diyenler için güzel bir yazı yazalım. Şimdi, önceden kurulmuş blogunuz varsa, yeni blog açmak için başka bir google hesabınıza gerek yok.


Neden blog kurmak için gerekmiyor mu? diyorsanız, şöyle söyleyelim; mevcut olan google hesabınız ile bir çok sayıda blog oluşturma imkanınız vardır. Tabi benim google hesabımda sadece bir tane blog olsun diyorsanız yeni google hesabınızın olması gerekiyor. Şimdi size daha önceden blogunuz olup da ek olarak 1 tane daha blog açmak için ne yapmanız gerektiğini adım adım görsellerle anlatmaya çalışacağım.



Blogger Blog Nasıl Kurulur - Kurgu Gücü
Blog Kurmak İsteyenlere Adım Adım Blog Nasıl Kurulur | Görsel Anlatım
İlk yapmanız gerek blogger.com a girip google hesabınız ile giriş yapmak olacak. Giriş yaptıktan sonra eski blogunuzun olduğu yerden, sol üst taraftaki aşağı oku gösteren yani bloglarınızın olduğu yere tıklayın. Ardından aşağıda da gördüğünüz gibi ''Yeni Blog'' yazan yere tıklayın.



Blog Kurmak İsteyenlere Adım Adım Blog Nasıl Kurulur - Kurgu Gücü
Blog Kurmak İsteyenlere Adım Adım Blog Nasıl Kurulur | Görsel Anlatım

Tıkladığınız karşınıza bir sayfa çıkıyor işte o sayfayı da sizlere detaylı bir şekilde anlatalım. Görseli altta paylaşıyorum.

Blog Kurmak İsteyenlere Adım Adım Blog Nasıl Kurulur - Kurgu Gücü
Blog Kurmak İsteyenlere Adım Adım Blog Nasıl Kurulur | Görsel Anlatım

Yukarıda 'Başlık' yazan yere yani kırmızı alan içine aldığımız bölgeye açmak istediğiniz blogun adını yazacaksınız. Yani açacağınız blogunuzda hangi konuları ele alacaksanız onları ifade eden bir başlık yazarsanız blogunuzun hiti için daha sağlam bir durum oluşur.
İkinci alanda 'Adres' yazan kısım yani turuncu ile gösterdiğimiz bölgede blogunuzun domain (alan adı) olacak. Bu alan adınız blogger üzerinden açıldığı için blogspot.com lu bir domain olacaktır ve daha sonra 3. taraf sağlayıcısı olarak kendinize domain alıp onu değiştirme imkanına sahipsiniz. Gidipte Adres yazan yere ev adresini yazmayın. Tabi işin şaka tarafı bu.




Neyse şimdi Blog başlığımız ile domain adımızı belirledik varsayıyorum. Ardından mavi alan içinde gösterdiğimiz ' Tema ' yazan yerde blogunuzda kullanmak istediğiniz temayı seçin. Seçtiğiniz tema sizin içeriğinizi ifade edebilecek bir tema olursa daha iyi bir izlenim kazandıracaktır. Zaten blogunuzu kurduktan sonra temanızı tekrar değiştirip düzenleme şansına sahip olacaksınız. Temanızı da belirledikten sonra 'Blog Oluştur' diyoruz ve yeni blogumuz kullanıma hazır oluyor. Blogumuzu artık oluşturduk, şimdi Tema Değiştirme ve Özelleştirme konusun inceleyerek temanızı nasıl değiştirip, düzenleyeceğinizi görebilirsiniz.

İlginizi Çekebilir = Ücretsiz Web Sitesi Nasıl Kurulur ?

Daha ilk kez blog oluşturacak kişilerde blogger.com girip oradan 'Blog Oluşturun' yazan yere tıklayıp, google hesabına giriş yapması gerekiyor. Zaten sonrası yukarıda anlattığım gibi 'Blog Listesi > '' Yeni Bir Blog Oluşturun '' yazan yerden itibaren ki adımları uygulayarak işleminizi yapabilirsiniz. Aşağıdaki görselleri inceleyebilirsiniz.

Blog Kurmak İsteyenlere Adım Adım Blog Nasıl Kurulur - Kurgu Gücü
Blog Kurmak İsteyenlere Adım Adım Blog Nasıl Kurulur | Görsel Anlatım

Blog Kurmak İsteyenlere Adım Adım Blog Nasıl Kurulur - Kurgu Gücü
Blog Kurmak İsteyenlere Adım Adım Blog Nasıl Kurulur | Görsel Anlatım

Sarı alan içine aldığımız 'Blogunuzu Oluşturun' yazan yere tıklayınız. Daha sonra Google hesabınız giriş yapmanız için sayfa açılacak. Oradan giriş yapıp yukarıda da dediğimiz gibi 'Blog Listesi > Yeni bir blog oluşturun' yazan resimden sonraki işlemleri uygulayabilirsiniz. Daha önce blog kurmuşlar için yeni blog nasıl açılır ve yeni blog oluşturacaklar için blog nasıl oluşturulur konusu adım adım blog nasıl kurulur konusu içeriğinde sizlere sunduk. Peki blogunuzu kurdunuz ve bir Hosting alıp, sitenizi oradan devam ettirmek istiyorsunuz o zaman yapmanız gereken Neden Hosting Olmalı konumuzu incelemek olacak.

İşte bu kadar basit arkadaşlar. Buna benzer konular için Kurgu Gücü sitemizin diğer konularını incelemeyi unutmayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..