Outlook Hesabı Nasıl Açabilirim ? Resimli Anlatım - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

19 Haziran 2018 Salı

Outlook Hesabı Nasıl Açabilirim ? Resimli Anlatım

Outlook Hesabı Nasıl Açabilirim ? Resimli Anlatım - Kurgu Gücü

Outlook adresi oluşturmam için ne yapmam gerekiyor ? Outlook hesabı nasıl açarım ? Outlookta hesap oluşturmak zor mu ? Oluşturduğum Outlook adresi mail adresi mi oluyor ? Outlook hesabı açmak için en yapmam gerekir? Bunları özellikle görsel olarak anlatacağız ki işlem yapmanız daha basit olsun.




Şimdi ilk adım olarak https://outlook.live.com/owa/ buraya tıklıyoruz. Ardından açılan sayfada sağ üst tarafta hesap oluştur seçeneği var ona tıklıyoruz. Oradan sizlere açılan ekranda outlook.com veya hotmail.com seçenekleri ile outlook hesabı açmanızı sunarlar. Siz dilediğinizi seçebilirsiniz. Ben hotmail.com olarak alıyorum. Ardında açmak istediğiniz outlook hesabı için bir isim bulmanız gerekiyor. Ben kurgugucu1977 olarak yazdım ve kabul etti.



Daha sonra ileri butonuna basarak diğer bir sayfaya geçiyorsunuz. Orada sizlere Outlook hesabınız için bir şifre belirlemeniz istenecektir. Şifrenizi elinizden geldiğince başka yerlerde kullandığınız şifrelerle aynı yapmamaya ve büyük küçük harflerin yanı sıra noktalama işaretlerini de kullanmaya özen gösterin ki daha güvenli bir korumalı şifreniz olsun. Şifrenizi belirledikten sonra hesabınız oluşturulmuş demektir. Artık rahatça maillerinizi kontrol edebilir, başka kişilere mail yollayabilirsiniz.

İlginizi Çekebilir : Web sitesi kurarken nelere dikkat edilmeli ?

Yukarıda sizlere normal bir şekilde anlattım şimdi onları görsel yollarla da teyitini sağlayalım.


Yukarıda yazdığımız Outlook adresine giriş yaptınız. Ardından aşağıdaki görselleri takip ederek rahatlıkla hesabınızı oluşturabilirsiniz.


Outlook Hesabı Nasıl Açabilirim ? Resimli Anlatım - Kurgu Gücü



Outlook Hesabı Nasıl Açabilirim ? Resimli Anlatım - Kurgu Gücü





Outlook Hesabı Nasıl Açabilirim ? Resimli Anlatım - Kurgu Gücü


Outlook Hesabı Nasıl Açabilirim ? Resimli Anlatım - Kurgu Gücü


''DNS Nasıl Değiştirilir ? Resimli Anlatım'' ilgini çekebilir. Kurgücü.com sitesi olarak outlook hesabı açma konusunu işledik. Daha fazla konu hakkında bilgi edinmek için KurguGücü sitemizin diğer konularına göz atınız.

1 yorum:

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..