Müge Anlı İle Tatlı Sert: Kayıp Cemre Korkmaz Kaçtı Mı Kaçırıldı Mı ? - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

5 Ekim 2018 Cuma

Müge Anlı İle Tatlı Sert: Kayıp Cemre Korkmaz Kaçtı Mı Kaçırıldı Mı ?

Müge Anlı İle Tatlı Sert Kayıp Cemre Korkmaz Kaçtı Mı Kaçırıldı Mı - Kurgu Gücü
Müge Anlı İle Tatlı Sert: Kayıp Cemre Korkmaz Kaçtı Mı Kaçırıldı Mı ?
Her hafta içi yayınlanan Müge Anlı İle Tatlı Sert'in bugün ki konusu Kayıp Cemre Korkmaz Nerede? oldu. Detaylar Tv program içerisinde konuşuluyor. Aile '' Fatih Gümüş'ten '' şüpheleniyor fakat Fatih Gümüş bilgi yok diyor. Fatih Gümüş'ün yakınlarının iddiasına göre Cemre Korkmaz Ordu'ya götürdüler kız bunlarda diyor.. Peki Cemre'nin kaybolmasıyla Fatih Gümüş'ün bir ilgisi var mı ? Bütün detayları Müge Anlı programında tartışılacak.


Programda Cemre Korkmaz'ı gördüğünü iddia eden Mavişen Yılmaz Konuştu: '' Benim yeğenim o söyledikleri komple yalan dedi. 17 Ağustos günü arabada gördüm dedi. Hatta yengem dedi ki bana ben kaçırdım dedi. Biz gelin aldık dediler bana. Allah sizi bildiği gibi yapsın dedim. Öyle birden bana saldırdı. O kızı da saklıyorlar. Hiçbir yerde aramasınlar kız Fatih'te '' dedi.




16 Yaşındaki Lise öğrencisi Cemre Korkmaz'a ne oldu ? Müge Anlı Cemre Korkmaz'ı arıyor.. Yapılan aramalara rağmen bir ize rastlanmaması anne Ayten Korkmaz'ı gözyaşlarına boğdu diye belirtildi. Cemre'nin annesi Ayten Korkmaz '' Cemre yurda alındığı zaman Fatih sürekli beni aradı. Cemre'den bir haber var mı diye. Cemre kaybolduktan sonra ben Fatih'in peşinden koşturmaya başladım '' dedi.

16 Yaşındaki Cemre'nin babası Levent Korkmaz, Fatih'in bir şeyler sakladığını düşünüyor. Peki bu durumda erkek arkadaşı Fatih yalan mı söylüyor ?

Cemre hakkında şok ihbar ise Fatih'in halasında geldi: 17 Ağustos günü kurban bayramına köyde geçirmek için biz yola çıktık. Arabada baktım ki Cemre diye bir kız. Cemre'yi Ordu Akkuş'taki köyde gördüm dedi ve Cemre arabada mıydı sorusuna ise '' Evet arabada '' hatta '' elin kızını nereye götürüyorsunuz '' dedim. Daha sonra yeğenlerim bana saldırdı, kızı köye götürdüler, gezdirdiler ve daha sonra muhtar bunları kovaladı.

17 Ağustostan beridir kendisinden haber alınamayan Cemre Korkmaz nerede ? Tüm detaylar Müge Anlı ile Tatlı Sert programında..

Konu içerisinde verilen bilgiler tamamen yayınlanan programın içerisinde yer alan şeylerden yararlanılarak paylaşılmış olup, Kurgu Gücü konu hakkında bir sorumluluk kabul etmemektedir. Tamamen bilgi amaçlı paylaşılmıştır.

İlginizi Çekebilir
1- Emine Bulut'un Katili Fedai Baran'ın İfadesi ŞOK ETTİ !!!
2- Sigaraya Zam Ne Zaman Gelecek, 2019 Sigara Zammı
3- Gerçeğin Peşinde 22 Ekim 2018 Pazartesi 289. Bölüm Neler Konuşulacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..