Blogger'dan Wordpress'e Geçmek İçin Yaşadığım 2 Günlük Macera - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

11 Kasım 2018 Pazar

Blogger'dan Wordpress'e Geçmek İçin Yaşadığım 2 Günlük Macera

Blogger'dan Wordpress'e Geçmek İçin Yaşadığım 2 Günlük Macera - Kurgu Gücü
Blogger'dan Wordpress'e Geçmek İçin Yaşadığım 2 Günlük Macera
Bugün sizlere Blogger'dan Wordpress'e Geçmek adına çabaladığımız iki günlük çabamızı anlatacağım. Çoğumuz blog yazmak için ücretsiz platformlardan yararlanarak bir şey yapmaya çalışmışızdır. Bu ücretsiz platformlar içinde en çok bilinenlerden bir tanesi de bildiğiniz üzere Blogger oluyor.


Yaklaşık 2 sene önce Blogger'dan Kurgu Gücü adlı blog sitesini kurdum ve bir süre sonra işi daha profesyonel yapabilmek adına Wordpress'e geçmek istedim. İyi bir araştırma yaptım ve neredeyse internetin altını üstüne getirdim diyebiliriz. Hangi Hosting Firmaları daha iyi hizmet sağlıyor, hangileri daha ucuz, hangilerinin özellikleri daha yüksek gibi tüm seçenekleri iyice araştırdım.



Bunların üzerine tanıdığım bir kişi sayesinde mükemmel bir Hosting Firması buldum. Firmanın adı bende kalsın. Firmada hosting ücretleri mükemmel denecek derecede çok uygundu. Neyse hemen firmanın skype adresinden iletişime geçtim. Şirket oldukça ilgi ve mesajımı yazar yazmaz hemen dönüş yaptılar. Neyse firma ile anlaştık ve hosting paketlerinden birini alıp Wordpress sitemizi kurduk. Sıra geldi kaliteli bir tema kurmaya. Hoşuma giden Wordpress temaları arasında yer alan Easymag temasını seçtim ve Hosting sağlayıcısı firmayla iletişime geçtim. Firma hiç yok olmaz gibi olumsuz kelime söylemeden hangi temayı kurmak isterseniz hemen ben sizin için kurayım hatta yayınlarınızı da ben taşırım sizin için dedi. Açıkçası helal olsun adamlara..

Neyse Easymag temasının içeriği biraz fazla olduğu için temayı yüklemesi baya bir zaman alınca tema yükleme işlemini durdurduk ve Wordpress temaları arasında yer alan Colormag adlı temayı kurduk ve hemen kuruldu. Artık dedik son aşamalara geliyoruz ve yayınları yükleyelim. Gerekli olan tüm her şeyi yaptık gerekli eklentiyi yükledik falan derken ne olsun... Blogger yayınları dışa aktarmak için kota koymuş ya da başka bir şey... Sorunu net anlayamadık. Bunun üzerine yeter artık yeter dedim ve 2 günlük uğraşmanın ardından dedim ki ben Wordpress'e geçmiyorum arkadaş..


Ardından Hosting Firması sağolsun paramızı geri iade etti ve gerekli işlemleri yaptı ve paketimizi iptal etti. İşte arkadaşlar 2 günlük uğraşma sonucunda olan sonuç yine Blogger olarak kaldı. Aslında daha önce Blogger'ın yayınları dışa aktarma konusunda kota koyduğunu duymamıştık ama çıkan hatada Kota olduğu belirtilince mecburen Blogger'a geri dönmek zorunda kaldık. Tabi bu demek olmuyor ki Wordpress'e veda ediyoruz.. Tabi ki veda etmiyoruz. Konu hakkında araştırmalarımız devam edecek ve sitemiz Kurgu Gücü daha profesyonel yerlere çıkacak. Sadece biraz daha zaman ve sabır gerektiriyor.

İlginizi Çekebilir
1- 6 Madde İle Ücretsiz Blog Açmak Para Kazandırır Mı
2- Udemy.com'dan Ücretsiz SEO Backlink Alma Yöntemleri
3- McAffee WebAdvisor Sorunu: Az Riskli Sarı Ünlem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..