Killa Hakan, Ceza, Ezhel, Ben Fero'lu Fight Kulüp Youtube'de 1 Milyon Dislike Aldı - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

10 Ağustos 2019 Cumartesi

Killa Hakan, Ceza, Ezhel, Ben Fero'lu Fight Kulüp Youtube'de 1 Milyon Dislike Aldı

Killa Hakan ve Ceza'lı Fight Kulüp Youtube'de 1 Milyon Disslike Aldı - Kurgu Gücü
Killa Hakan, Ceza, Ezhel, Ben Fero'lu Fight Kulüp Youtube'de 1 Milyon Dislike Aldı
Son günlerin en çok konuşulan Youtube trendlerinin Rap şarkılarından olan Fight Kulüp, Youtube'de tam tamına 1 milyonun üzerinden dislike aldı. Killa Hakan, Ceza, Ezhel ve Ben Fero'nun birlikte yaptığı şarkı dillerde şaka konusu oldu. İşte Fight Kulüp'ün Youtube'de 1 milyon dislike almasına dair detaylar...



2 haftadan kısa bir süre içerisinde 20 milyondan fazla izlenme alan Fight Kulüp, likedan çok dislike aldı. 400 bin üzerinde like alan şarkı, 1 milyonun üzerinde ise dislike alarak gündeme oturmayı başardı. Özellikle Killa Hakan'ın blup, blup, blup ve fight kılop gibi söylemleriyle tam bir şaka konusu olması şarkının da dislike almasında büyük etken olduğu görülüyor. Özellikle youtube üzerinde yapılan yorumlarda "Ceza'nın şimdi neden can kurtaran sandalyesinde oturduğunu şimdi anladım" ve "3 Yanlış bir doğruyu götürdü" diye yorum yaparak işin espritüel tarafını da ortaya döken insanlar oldu.

Killa Hakan, Ceza, Ezhel, Ben Fero'lu Fight Kulüp Youtube'de 1 Milyon Dislike Aldı


Fight Kulüp neden bu kadar dislike aldı diye merak edenler için genel olarak Killa Hakan'ın söylediği nakarat bölümü ve rap kısmı olduğunu yorumlar ve söylemler doğrultusunda anlıyoruz. Youtube üzerinde yapılan başka bir yorumda ise "Cezanın 1M Dislike aldığı bu dünyada hiç bir şeye inancım kalmadı gluk gluk gluk." şeklinde bir ifade yer alıyor. Bu ifade de Killa Hakan'ın söyleyiş tarzının ti'ye alındığı ifade ediliyor sanırım.

Killa Hakan, Ceza, Ezhel, Ben Fero'lu Fight Kulüp Youtube'de 1 Milyon Disslike Aldı - Kurgu Gücü
Killa Hakan, Ceza, Ezhel, Ben Fero'lu Fight Kulüp Youtube'de 1 Milyon Dislike Aldı
Kimileri ise youtube üzerinde yaptıkları yorumlarla Fight Kulüp şarkısını gündeme taşımaya devam ediyor. Youtube üzerine yapılan bir yorumda " Şarkının adı aklıma gelmedi bende Gluk Gluk yazdım ve çıktı" şeklinde yazmış. Diğer bir yorumda ise "Ilk izlediğimde hiç sevmemistim, ama önyargımı kırmayı deneyip tekrar dinledim artık nefret ediyorum teşekkürler" şeklinde bir ifade kullanılmış. Diğer başka bir yorumda ise "Abi çok sağol otobüste açıyorum engelli sanıp yer veriyorlar." şeklinde ifadeler kullanılmıştır.


Son olarak kendi sözlerimi dile getirecek olursak, reklamın iyisi kötüsü olmaz diyerek konuyu kapatmak istiyorum. Sonuç olarak adamlar 2 haftadan kısa bir süre içerisinde 20 milyondan fazla izlenmeye ulaştılar. İyi ya da kötü adlarını duyurmayı başardılar. Şahsımca Ceza'nın tek başına bir şeyler yapmasını isterdim açıkçası... Sizce?

İlginizi Çekebilir
1- Netflix, BluTV ve Puhu TV Artık RTÜK Denetiminde Olacak
2- Oyun Videoları İle Ünlü YouTuber McSkillet Trafik Kazasında Öldü!
3- Netflix, BluTV ve Puhu TV Artık RTÜK Denetiminde Olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..