Psikolojik Baskıya Dayanamayan Melisa İntihar Etti! - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

5 Eylül 2020 Cumartesi

Psikolojik Baskıya Dayanamayan Melisa İntihar Etti!

Psikolojik Baskıya Dayanamayan Melisa İntihar Etti! - Kurgu Gücü
Psikolojik Baskıya Dayanamayan Melisa İntihar Etti!

Son dakika haberine göre, sosyal medya gündemine yine bir kadın ölümü daha eklendi. Bu sefer baba psikolojisine dayanamayan bir kız olan Melisa intihar ettiği gündeme oturdu. İşte genç kız Melisa'nın babasından psikolojik baskı görerek intihar etmesi hakkındaki detaylar..


Twitter'da bir kadın cinayeti daha haber gündemine düştü. Melisa adındaki genç bir kızın intihar etmesi fakat bunun bir intihar değil de cinayet olduğunu yüz binlerce kişi sosyal medya üzerinde konuşuyor. Melisa intihar etmeden önce sosyal medya üzerindeki paylaşımlarda "Babam beni intihara teşvik etmek için eve halat almış odaya koymuş. Poşetten de çıkarmış. Bu ne diyorum hiç diyor intihar etmek istiyorsanız diye aldım diyor." şeklinde paylaşım yapmış.

İlgili Konu= Trendyol Wayfair Çocuk Ticareti mi Yapıyor? Wayfair Skandal İddialar!

Genç bir kızın bu şekilde intihara sürüklenmesini gören tüm insanlar bunun intihar değil de cinayet olduğunu savunuyor. Melisa'nın diğer başka bir paylaşımı ise şu şekilde; "Babamın beni öldürmeyeceğini biliyorum, bunu yapmaz. Bana o kadar çok 'kendini öldür' 'Başıma gelmiş en kötü şeysin' veya 'al silahı sık kafana bir gün ağlar sonra hayatıma devam ederim' dedi ki artık bunu yapmalıymışım gibi hissediyorum. Çok düşünmemeliyim, korkuyorum Yoongi." şeklinde paylaşım yaptı.

Melisa'nın diğer bir paylaşımı ise "Bana sürekli küfürler ediyor, beni sürekli aşağılıyor, benden nefret ediyor, bana ölmemi söylüyor ya da beni öldüreceğini, bana neden .... diyor. ellerim titremeye başladı biraz dursam olur mu? Özür dilerim Yoongi." şeklindedir.

Bu paylaşımlar büyük bir psikolojik baskı altında olduğunu anlattığı için de sosyal medyada Melisa intihar değil de babası yüzünden öldüğü söyleniyor. Sosyal medyada yapılan yorumlar arasında "Bu kızın annesi ve abisi bu süreçte neredeydi acaba" "yahu olayın içeriği daha belli değilken bu linç kültürünü ne zaman bırakacağız belki olay gerçek ki bu durum çok üzücü bir durum,belki de kardeşimizin psikolojik problemleri vardı ikinci durum varsa sosyal medyada bunu gören aileyi düşünün bu acı üzerine" gibi ifadeler yer alıyor.

İlgili Konular
1- İbrahim Tatlıses Gülçin Karakaya İle Aşk Yaşıyor! Kendinden 42 Yaş Küçük!!
2- Çatlak Şanzel Doktor Öldürdüm Dedi, Armağan Çağlayan Kahkaha Attı
3- Sağlık Bakanlığı'ndan Üniversitelerde Uzaktan Eğitim Yapılsın Tavsiyesi

NOT: Haberin doğruluğu hakkında hiçbir şekilde kurgücü.com sitesi olarak sorumluluk kabul edilmemektedir. Bilgiler sosyal medya ve diğer bazı haber siteleri içerisinde yer alan bilgilerden derlenerek hazırlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..