Dünyanın En Çok Dilden Dile Dolaşan Komik Esprileri - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

14 Mart 2017 Salı

Dünyanın En Çok Dilden Dile Dolaşan Komik Esprileri

Dünyanın En Çok Dilden Dile Dolaşan Komik Esprileri 
Bildiğiniz üzere son zamanlarda herkes kelimelerle oynayıp komik espiriler yapıyor. Kimilerinin hoşuna gidiyor kimileri ise hayattan soğuyor. Bizde komik espirilerle dolu bir konu hazırlayıp sizlerle paylaşalım dedik. Umarım Adı gibi komik ve eğlenceli bir alan olur da sizleri bu zorlu hayat şartlarında birazda olsa güldürmüş oluruz.



-Geometri seven pokemona ne denir ?
Dünyanın En Çok Dilden Dile Dolaşan Komik Esprileri 

-Köstebekler, kelebekler ama ben beklemem.

-Saçmalanmaz, taranır.

-Kanka napıyosun ?
Telefonla konuşuyorum.
Aaaa sizin telefon konuşuyor mu ?

-Seven unutmaz, six unuttur.

-3 Çinli sırayla uçaktan atlamış. 3 Çinli ölmüş sıra ise kırılmış.

-Hadi beyler oyun oynayalım.
Vazgeçtim, oymadan oynayalım.

-İyi ki İspanya da doğmamışız.
Neden ?
Çünkü İspanyolca bilmiyoruz.

-Geçen gün sevgilimle fırında patates yiyorduk.
Sonra fırın çok sıcak geldi çatıya çıktık.

-Padişah tahta çıkınca ne yapmış ?
Tahtayı yerine taktırmış.



-Adamın biri yarın öleceğim demiş.
Yarmışlar ölmüş.

-İnsanları neden yüzüne su dökerek uyandırırlar ?
Çünkü suyun kaldırma kuvvetti var.

-O kanka hayırlı olsun. Araba almışsın.
Aynen kanka aldım.
Olum neden Araba alıyorsun. Kendine alsaydın.

-Kadının biri yolda elli lira bulmuş ama Ayaklı lira bulamamış.

-Kanka duydun mu ? 40 kişiyi taramışlar.
Nerde ?
Karşı mahalledeki Berberde.

-Fransızlar ama ben sızlamam.

-İngilizler ama ben izlemem.

-İspanyollar ama ben yollamam.

-Dünya da en çok hangi ülkede çek vardır ?
Hangisinde ?
Tabi ki Çek Cumhuriyetinde.

-Dört yüz yetmiş, üç yüz yetememiş.

-Cos60, Sin tutmuş.

-İyi günler. Aslı'yla görüşebilir miyim ?
Aslı evde yok fotokopisini versem..

-Hangi çiçek hem kafaya takılır hemde çamaşır yıkanabilir ?
Fesleğen.

-Sinemada 10 dakika ara dedi.
10 dakikadır arıyorum açmadı.

Dünyanın En Çok Dilden Dile Dolaşan Komik Esprileri 

-Yeni yapılmış resime ne denir ?
Nevresim.

-Kaba kuvvet uyguluma kap kırılabilir.

Rock yapmayan kişiye ne denir? - Yaprock.

Ben Yedigün içiyorum sen Onbeşgün iç.

Sinemada on dakika ara dedi, aradım aradım açmadı.

Geçen gün geçmiş günlerimi aradım ama meşguldü.

Röntgen Filmi çektirdik, yakında sinemalarda.

Yeni yapılmış resimlere ne denir? - ‘Nev’resim.

Türkiye’nin en yeni şehri – Nevşehir



Acıkan var mı ya? -Yok bizde tatlı kan var.

GİT’Arı’ getirde biraz şarkı söyleyelim. -Abi arı sokmasın!

Masada hangi örtü kullanılmaz? - Bitki Örtüsü.

Ben hikâye yazarım Ebru Destan.

En çok eşek yavrusu nerde bulunur? -  Tabi ki SPA merkezinde.

İnsanların seni ezmesine izin verme; Ehliyet al, sen onları ez...

Aile kabristanıdır. Damsız girilmez...

İlahi Azrail ... Sen adamı öldürürsün...!

Gülümse... yarın daha kötü olacak.

Elektriği Edison buldu ama parasını niye biz ödüyoruz.

Problem yoksa neyi çözeceksin? Önce problem çıkar.

Mafya babası olmak için oğlumun adını “Mafya” koydum.

Zenginler et, fakirler hayalet yer.

Hava korsanı uçağı kaçıracaktı ama yapamadı çünkü uçağı kaçırdı.

Canın sıkıldıysa gevşet.

Adamın tekinin kalbi çalışmıyormuş neden? -- Çünkü taş kalpliymiş.

Abi sen tüp bebek misin? -- Gaz kaçırıyorsun da.

Pişmemiş burgere ne denir? -- Hamburger.

İlginizi Çekebilir
1- Duyduğunuzda Şaşıracağınız Bir O Kadarda Tuhaf 10 İlginç Bilgi
2- Dünyanın En Pahalı 6 Arabası Fiyatları ve Özellikleri
3- Renklerin Enerjisi: 6 Müthiş Rengin Bize Kattığı Harika Enerji Etkisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..