Blogger Tema Nasıl Yüklenir Adım Adım Görsel Anlatım - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

27 Temmuz 2019 Cumartesi

Blogger Tema Nasıl Yüklenir Adım Adım Görsel Anlatım

Blogger Tema Nasıl Yüklenir Adım Adım Görsel Anlatım - Kurgu Gücü
Blogger Tema Nasıl Yüklenir Adım Adım Görsel Anlatım
Çoğu blogger kullanıcı belki de kendine has tema yüklemek istiyordur fakat bir türlü blogger tema nasıl yüklenir sorusuna cevap bulamıyordur. İşte size konumu da blogger tema nasıl yüklenir diye merak edenlere adım adım görsel anlatım yaparak bilgi sağlayacağız. İndirdiğim blogger tema yüklemek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum diyorsanız hemen konumuzu inceleyin.


Normalde blogspot uzantılı olan bu sistemde istediğiniz zaman kendi alan adınızı blogunuza yönlendirerek daha özel bir hale getirme imkanınız oluyor. Tema yüklemek çok basit bir kaç işlemden ibaret. Her şeyiniz hazırladınız yazılarınızı yazdınız, temanızı blogger üzerinden değiştirdiniz ama artık kendinize özel bir tema mı yüklemek istiyorsunuz ? İstediğiniz temayı blogger tema nasıl yüklenir diyerek kendinize sorup duruyor musunuz ? Artık sormanıza gerek kalmadı. Konumuzda sizlere adım adım blogger tema nasıl yüklenir diyenler için en detaylı bir şekilde sizlere sunacağız. Tek yapmanız gerek konumuzu inceleyip, işaretleri takip ederek uygulamak.

Blogger ücretsiz tema indirip (rar şeklinde iner) dosyları buraya çıkart dediğinizi varsayarak konumuza devam ediyorum. Buraya çıkart dediğiniz rar dosyasında çıkan dosyalarda ".xml" yazan dosyayı yükleyeceğinizi unutmayın. Şimdi blogger tema nasıl yüklenir sorusuna devam edelim.


Blogger Tema Nasıl Yüklenir ?

  • İlk olarak blogger a giriş yapın.
  • Hangi blogda blogger tema yükleme işlemi yapacaksanız o blogu seçin.
  • Sol menüde yer alan seçeneklerden '' Tema '' yazan seçeneğe tıklayın.
  • Sağ tarafta açılan tema özelleştirme ekranın sağ en üst tarafında '' Yedekle/Geri Yükle '' seçeneğine tıklayın.
  • Ekranın ortasında bir ekran çıkacak. O ekranda '' Dosya Seç '' yazan butona tıklayın. Ardından bilgisayarınıza indirdiğiniz yüklemek istediğiniz temanın .xml klasörünü yükleyin. Sonra '' Yükle '' butonuna basarak yükleme işlemini gerçekleştirin.


İşte blogger tema yükleme işlemi bu kadar basit. Ayrıca açılan ekranda '' Tema İndir '' butonuna tıklayarak eski temanızı yedekleme şansınızda olacaktır. Tema yedekleme olayını mutlaka yapmanızı tavsiye ederim. Nedeni ise yeni yüklediğiniz tema belki de sizin istediğiniz şekilde yansımayacak. Bu nedenle eski temanızı indirin ki geri yüklemek için bir şansınız olsun.

İlginizi Çekebilir = Adım Adım Özel Robot Başlık Etiketleri Nasıl Düzenlenir 2018 Güncel Anlatım

NOT : HTTP ve HTTPS'yi karışık olarak kullanan özel temalar, HTTPS üzerinden görüntülendiğinde blogunuzun güvenliğini ve kullanıcı deneyimini etkileyebilir. ( Blogger tarafında bildiriliyor )

Evet sayın kurgu gücü takipçileri, sizlere blogger tema yükleme konusunu yazınsal olarak anlattık. Şimdi bir de adım adım görsel anlatım ile de bu anlattıklarımızın teyitini sizlere sunalım.

İlginizi Çekebilir = Teknoloji Harikası Bu Cihazlar Adeta Geleceğe Damga Vuracak

Blogger giriş yaptınız ve tema yüklemek istediğiniz blogu seçtiğinizi varsayarak işlemlerimize devam edelim.

Resme Tıklayın ve detayları inceleyin.
Blogger Tema Nasıl Yüklenir Adım Adım Görsel Anlatım - Kurgu Gücü
Blogger Tema Nasıl Yüklenir Adım Adım Görsel Anlatım

Bu konumuzda sizlere blogger tema nasıl yüklenir sorusuna cevap vermeye çalıştık. Umarım işinize yarayan bir makale olmuştur. Özellikle yeni blogger kullanmaya başlayanlar için güzel bir yazı olacağını düşünüyoruz. Çünkü tema yükleme konusunda oldukça merakınız olacağı için size yol göstermiş olacak. Fikirlerinizi ve sorunlarınız olursa bizlere konumuz altından yorum olarak paylaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..