Sıla Karanfil Şarkısının Video Klibiyle Trend Videolar Listesinde - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

27 Temmuz 2019 Cumartesi

Sıla Karanfil Şarkısının Video Klibiyle Trend Videolar Listesinde

Sıla Karanfil Şarkısının Video Klibiyle Trend Videolar Listesinde - Kurgu Gücü
Sıla Karanfil Şarkısının Video Klibiyle Trend Videolar Listesinde
Sıla, yeni klip çalışması olan Karanfil adlı şarkısının videosunu 26 Temmuz 2019 tarihinde youtube üzerinde yayınladı ve youtube trend videolar listesinde 6. sırada yerini aldı. Peki Sıla karanfil sözleri neler? Güzelliği ve sesiyle büyüleyen Sıla karanfil şarkısı hakkında tüm detaylar konumuzda yer alıyor..


Karanfil şarkı sözlerini Umut Yaşar Sarıkaya ile Sıla Gençoğlu birlikte yazarken, müziğini sözlerinde de katkısı olan Umut Yaşar Sarıkaya ile Efe Bahadır yapmıştır. Sıla karanfil şarkısının youtube video düzenlemesi Gürsel Çelik yaparken, klibin yönetmenliğini ise Bedran Güzel yapmıştır.



Sesi zaten ayrı bir güzel olan Sıla, karanfil şarkısının klibini deniz kenarında bir yerde çekmiş ve oldukça güzel görüntüler sergilemiştir. Yaz tadında birazda efkar tadında olan karanfil şarkısı ile Sıla oldukça iyi bir yer elde edecek gibi duruyor. Özellikle Sıla severler, şarkıya bayıldıklarını da yorum olarak dile getiriyorlar. Sıla karanfil şarkısının uzunluğu 3 dakika 20 saniyelik bir süreye sahip.

Davul: alpdoğantüreci
Bas: eserünsalan
Gitar: efebahadır
Perküsyon: cengizercümer
Yaylılar: istanbulstrings
Vokal: umutyaşarsarıkaya
Kayıt, mix, mastering: özgüryurtoğlu
Stüdyo: stüdyodaire

Karanfil şarkısının sözlerine geçmeden önce kendi fikrimi de söylemem gerekirse Sıla'nın yaptığı şarkıların %95'lik kısmı hoşuma gidiyor diyebilirim. Yeni şarkısı olan Sıla karanfil oldukça başarılı buldum. Biraz karamsar sözlerle dolu olsa videonun deniz kenarında eğlenceli bir şekilde çekilmiş olması hoşuma gitti. Tatlı bir şey katmış sözlere video klibi.

Şunu da söylemek istiyorum şarkının başlangıç sözlerine baktığımızda "Oysa kendimde emindim, Ona bir anda suç oldum. Heder etti keyfe keder, Beni kafesledi kuş oldum." sözleriyle sakin Ahmet Kural'a da bir laf çarpıtma durumu söz konusu olabilir gibi geldi.

İlginizi Çekebilir = Ünlü Komedyen Ahmet Kural, Güzel Şarkıcı Sıla'yı Darp Etti Mi ?


SILA KARANFİL ŞARKI SÖZLERİ
Sıla Karanfil Şarkısının Video Klibiyle Trend Videolar Listesinde - Kurgu Gücü

Oysa kendimden emindim
Ona bir anda suç oldum
Heder etti keyfe keder
Beni kafesledi kuş oldum
Hiç olmazsa yılda bir gün
An beni al bir karanfil tak



Benden olsun bir sigara yak
Bana kor olsun
Hevesliydim önceden
Saymayı bıraktım kaç oldum
Deli esti savurdu rüzgar
Kurunun yanında yaş oldum

Sıla Karanfil dinlemek için Tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..