BTS'nin '' IDOL '' Şarkısı 4 Saat İçinde 10 Milyon İzlenmeye Ulaştı - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

24 Ağustos 2018 Cuma

BTS'nin '' IDOL '' Şarkısı 4 Saat İçinde 10 Milyon İzlenmeye Ulaştı

BTS'nin '' IDOL '' Şarkısı 4 Saat İçinde 10 Milyon İzlenmeye Ulaştı - Kurgu Gücü
BTS'nin '' IDOL '' Şarkısı 4 Saat İçinde 10 Milyon İzlenmeye Ulaştı
BTS'nin yeni çıkarmış olduğu '' IDOL '' adlı parça çok kısa bir zaman içinde yaklaşık 10 Milyon izlenmeye ulaştı. Youtube üzerinde 24 Ağustos 2018 tarihinde yani daha bugün yayınlanan video tam tamına 30 Milyon izlenmeyi geçerek rekor bir sayıya ulaştı. Kurşun Geçirmez İzci olarak adlandırılan BTS, rekor izlenmeye doğru çok çabuk bir şekilde gidiyor.


Sosyal medya üzerinde IDOL tt siyle yaklaşık 4,5 milyon twet atılan şarkı müzik piyasasının yeni fenomenlerinden bir tanesi olarak gündeme yansıyor. 4 saat içinde 10 milyondan fazla izlenen video youtube de en popülerler arasına bir anda girdi. Bir yandan Twetter'da yapılmış olan tt nin de '' idol '' adlı şarkıyı popüler etmesinde katkı sağladığını da söylemek mümkün olacaktır.

Şuandan itibaren yani 22:11 saati itibariyle ise tam tamına 30 Milyon izlenmeyi geçmiş bulunmaktadır.




idol Şarkı Türkçe Sözleri Şu şekilde


'' Bana sanatçı diyebilirsin
Bana idol diyebilirsin
Ya da başka bir şey
Umrumda değil
Bundan gurur duyuyorum
Özgürüm
Daha fazla ironi yok
Ben her zaman bendim

Dikkat et, hiç umursamıyorum.
Beni azarlama sebebin ne olursa olsun
Ne olduğumu biliyorum
ne istediğimi biliyorum
Asla değişmeyeceğim
Asla ticaret yapmam
(Pazarlıksız)

Sen neden bahsediyorsun
Ne yaptığımı yapıyorum, bu yüzden sen de iyisin.
Beni sevmeme engel olamazsın

malın Sesler
Beni sevmeme engel olamazsın
İyi jihwaja
Beni sevmeme engel olamazsın


OHOHOHOH
OHOHOHOHOHOH
OHOHOHOH
Donggdeok yumru

İlginizi Çekebilir = Site Tanıtmak İsteyenlere Muhteşem 5 Marka Değeri Kazandıran Öneri

Kore Sesler
OHOHOHOH
OHOHOHOHOHOH
OHOHOHOH
Donggdeok yumru
Kore Sesler

Guy Ousam, ay kapalı yüz
Bu yıldızın en üst yıldızı, ay
Bazen ben süper kahramanım.
Anpanman'ınızı çevirin
24 saatimiz var.
Karışıklık, benim için lüks
Bende
kendimi seviyorum

Kendimi seviyorum, hayranlarımı seviyorum
Dansımı ve neyi seviyorum
Kalbimde onlarca ve yüzlerce insan var.
Bugün başka bir gün
Her şeyim zaten
Endişelenmekten ziyade
Koşun adam
Koşun adam
Koşun adam


Sen neden bahsediyorsun
Ne yaptığımı yapıyorum, bu yüzden sen de iyisin.
Beni sevmeme engel olamazsın

malın Sesler
Beni sevmeme engel olamazsın
İyi jihwaja
Beni sevmeme engel olamazsın

OHOHOHOH
OHOHOHOHOHOH
OHOHOHOH
Donggdeok yumru
Kore Sesler

İlginizi Çekebilir = Astronot Nedir? Ne İş Yapar? Aldıkları Eğitimler Nelerdir?

OHOHOHOH
OHOHOHOHOHOH
OHOHOHOH
Donggdeok yumru
Kore Sesler

Gittiğim her yerde çok iyiyim
Bazen giderim
Sorun değil, kendime aşığım.
Tamam, bu an mutluyum

malın Sesler
Beni sevmeme engel olamazsın
İyi jihwaja
Beni sevmeme engel olamazsın


OHOHOHOH
OHOHOHOHOHOH
OHOHOHOH
Donggdeok yumru
Kore Sesler

OHOHOHOH
OHOHOHOHOHOH
OHOHOHOH
Donggdeok yumru ''

Şarkı bir anda popüler şarkılar arasında yerini aldı. Zaten daha önce de oldukça takip edilen şarkıcı 4 saat içinde tam tamına 10 Milyon İzlenmeyi geçti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..