Blogger Başlıksız Resim Ekleme Nasıl Yapılır? - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

11 Eylül 2019 Çarşamba

Blogger Başlıksız Resim Ekleme Nasıl Yapılır?

Blogger Başlıksız Resim Ekleme Nasıl Yapılır? - Kurgu Gücü
Blogger Başlıksız Resim Ekleme Nasıl Yapılır?
Blogger'a resim eklemeyi biliyorsunuz fakat en büyük sıkıntınız başlıksız resim ekleme işlemi yapamıyor olmanız. Çözüm basit merak etmeyin. Sizlere Blogger'a başlıksız resim nasıl eklenir sorusuna vereceğiz. İşte Başlıksız resim hakkında adım adım anlatım...


Daha önceki konularımızda sizlere blogger'a nasıl resim ekleyeceğiniz konusunda bir konu yazmıştık. Bilmeyenler isterlerse "Blogger Resim Gadgeti Nasıl Eklenir? Güncel Adım Adım!!" konumuza göz atabilir. Peki ben resim ekliyorum ama bir türlü başlığı olmadan resim ekleyemedim diyorsanız aslında bunun çok basit bir çözümü var. Nasıl mı okumaya devam edin. Bu arada da dilerseniz "Blogger Arama Açıklaması Nasıl Etkinleştirilir?" yazdığımı diğer bir makaleye de göz atabilirsiniz.


Resim eklemek için gerekli işlemleri yaptınız resminizi falan eklediniz ve geldiniz başlık yazma kısmına. İşte bütün sorun orada dimi. Bunun için sizlere aşağıda belirttiğimiz ufak kodu "Başlık" kısmına yazdığınızda artık başlıksız resim ekleme işlemi yapmış olacaksınız.


Blogger Başlıksız Resim Ekleme = <!-->



Yukarıdaki kodu her resim eklemesi yaptığınızda yazarsanız başlık yazmanıza gerek kalmaz. Tabi şunu da söylemek isterim ki artık blogger güncellemesi doğrultusunda başlıksız resim ekleme şansınız zaten otomatik olarak kabul ediliyor. Yani eski sistem gibi mutlaka başlık girmek zorundasınız gibi bir kural yoktur. Eğer ki hala blogger'ın kendi panelinde bulunan temaları kullanıyorsanız o zaman bu hatayı verebilir. Bu durumda da yukarıda verdiğimiz kodu kullanabilirsiniz.

İlginizi Çekebilir
1- Blogger Yayın İçine Resim Nasıl Yüklenir? Gerçekten Çok Basit!
2- Blogger Picasa Web ile Kullanıcılara Ne Kadar Depolama Alanı Sunuyor
3- Blogger Tema Nasıl Yüklenir Adım Adım Görsel Anlatım

2 yorum:

  1. Başlık kısmına mi yazacağız bu kodu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlık yazan kısma kodu yazmanız yeterlidir Jale hanım.

      Sil

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..