Blogger Resim Gadgeti Nasıl Eklenir? Güncel Adım Adım!! - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

11 Eylül 2019 Çarşamba

Blogger Resim Gadgeti Nasıl Eklenir? Güncel Adım Adım!!

Blogger Resim Gadgeti Nasıl Eklenir? Güncel Adım Adım!! - Kurgu Gücü

Blogger üzerinden açtığınız bloglarınıza resim eklemek istiyorsunuz ama bir türlü nasıl yapacağınızı bulamadıysanız sizlere blogger resim gadgeti nasıl eklenir sorusu hakkında bilgi vereceğiz. Aslında pekte zor olmayan bir konu olsa da yeni başlayan kişiler için nerede nasıl yapılması gerektiğini bilmeyenlere yardımcı olacağız.


Yapmanız gereken adımlar çok basit. Sizlere adım adım adım anlatıyoruz şimdi.


İlk olarak Blogger panelinize giriş yapın.
Hangi blogunuza resim gadgeti eklemek istiyorsanız o blogu sol üst bloglar seçeneğinden seçin.
Sol menüden "Yerleşim" seçeneğine tıklayın.
Karşınıza blogger gadget alanınız çıkacak. Oradan hangi alana resim eklemek istiyorsanız karar verin.
Blogger Resim Gadgeti Nasıl Eklenir? Güncel Adım Adım!! - Kurgu Gücü
Ardından "Gadget Ekle" seçeneğine tıklayın.
Karşınıza ufak bir sayfa çıkacak. Oradan "Resim" seçeneğinin karşısındaki "Artı Simgesine" tıklayın. Resim seçeneğinin altında "Bilgisayarınızdan veya web'deki herhangi bir siteden resim ekleyin." bu yazı yazar.
Blogger Resim Gadgeti Nasıl Eklenir? Güncel Adım Adım!! - Kurgu Gücü
Ardından karşınıza yine ufak bir alan daha çıkacak. Orada "Başlık Yazısı" seçeneği var. O seçeneğe resim ile alakalı bir resim girmeniz gerekiyor. Eğer ki ben resmimde başlık yazısı olmasın istiyorum diyorsanız "Blogger Başlıksız Resim Ekleme Nasıl Yapılır?" adlı konumuzu inceleyerek bunu yapabilirsiniz.



Altında "Resim Yazısı" seçeneği bulunuyor. Oraya da resim ile alakalı yazı yazmanız gerekiyor.
Hemen altında "Bağla" seçeneği var. Bu seçenek resme tıklandığında yönlendirilecek adrestir. Bunu eklemeniz zorunlu değildir, yani isteğe bağlıdır.
Hemen altında "Resim" yazan yer var. İşte orasının karşısında "Bilgisayardan" ve "Web'den. Aşağıdaki resim URL'lerinden birini yapıştırın." şeklinde iki alternatifiniz olacak. Ben bilgisayardan yükleyeceğim diyorsanız "Dosya Seç" seçeneğine tıklayarak resminizi ekleyebilirsiniz.
Blogger Resim Gadgeti Nasıl Eklenir? Güncel Adım Adım!! - Kurgu Gücü
Eğer Web üzerinden ekleyecekseniz resmin linki boş kutuya eklemeniz yeterlidir.
Son olarak yapmanız gereken ise "Sığacak şekilde küçült" seçeneğinin kutucuğunu işaretlemek olacaktır. İşte bu sayede eklediğiniz resim temanıza sığacak şekilde küçültülecektir. Genel olarak "Resim, 790 piksel genişliğe küçültülecek." şeklinde küçültülür diye blogger bunu belirtir.
En sonunda da "Kaydet" seçeneğine tıklayın. Bunu yaptıktan sonra en son sağ üst kısımda bulunan "Düzenlemeyi Kaydet" seçeneğine tıklamayı unutmayın.


Evet değerli ziyaretçilerimiz. Sizlerin merak ettiği blogger resim gadgeti nasıl eklenir sorusu için adım adım bilgiler sunduk. Umarım işinize yarar ve çözüme kavuşursunuz. Kafanıza takılan sorular, görüşleriniz ve verdiğimiz emek için mutlaka konumuzun altına bir yorum yapmayı unutmayın.

İlginizi Çekebilir = Resim Dosya Biçimlerini Yeni Nesil Formatlarda Paylaşın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..