Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

10 Kasım 2019 Pazar

Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği

Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği - Kurgu Gücü
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği
Yeşilçam replikleri arasında mutlaka hatırlayacağınız replikler vardır. Yeni neslin pek bilmediği ama mutlaka bilmesi gereken değerli replikler bunlar.. Bazı replikler her ne kadar günümüzde şaka konusu olsa da yeşilçam film replikleri unutulmayanlar listemizde yerini alıyor.. O zaman gelin Yeşilçam Türk filmi replikleri listesini paylaşalım..



Biz, Ayrı Dünyaların İnsanlarıyız
Unutulmaz Yeşilçam Replikler - Biz, Ayrı Dünyaların İnsanlarıyız - Kurgu Gücü
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri - Biz, Ayrı Dünyaların İnsanlarıyız
Filiz Akın'dan Cüneyt Arkın'a ve Ediz Hun'a kadar bir çok yeşilçam filmlerinde rol almış oyuncuların sahnelerinde karşımıza çıkan "Biz Ayrı Dünyaların İnsanıyız" cümlesi günümüzde de hala kullanılıyor klişe sözler arasında yerini alıyor. Buna aslında yeşilçam sevgili replikleri desek de doğru bir belirti kullanmış oluruz.


Evlenince, Pembe Panjurlu Bir Evimiz Olacak
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri - Evlenince, Pembe Panjurlu Bir Evimiz Olacak - Kurgu Gücü
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri - Evlenince, Pembe Panjurlu Bir Evimiz Olacak
Yeşilçam filmlerinde evlenecek olanların hayali olan pembe panjurlu ev de günümüzde unutulmaz yeşilçam replikleri arasında yerini alıyor ve klişeler arasında yerini alıyor.


Bedenime sahip olabilirsin ama ruhuma asla!
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri - Bedenime sahip olabilirsin ama ruhuma asla - Kurgu Gücü
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri - Bedenime sahip olabilirsin ama ruhuma asla
Unutulmaz yeşilçam replikleri arasında yerini alan bu söz de günümüzde hala kullanılmakta ve şaka konusu olarak karikatürler ve capsler yapılmaktadır. Özellikle yeşilçam filmlerinde bir erkeği sevmediği için kadının söylediği sözler olarak dikkat çekiyor.


Annem Nikahtan Önce Göster Ama Elletme Dedi
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri - Annem Nikahtan Önce Göster Ama Elletme Dedi - Kurgu Gücü
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri - Annem Nikahtan Önce Göster Ama Elletme Dedi
Neşeli Günler adlı yeşilçam filminde Vecihi yani Şener Şen ile Ayşen Gruda(Rahmetle Anıyoruz)'nın sahnesi..


O Nasıl Soru Memur Bey. Biz Sevişiyoruz.
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği - Kurgu Gücü
O Nasıl Soru Memur Bey. Biz Sevişiyoruz
Ah nerede adlı yeşilçam filminde Adile Naşit(Rahmetle Anıyoruz)'in Tarık Akan ile nikah masasındayken nikah memurunun sorusuna verdiği cevap akıllarda kalan unutulmaz yeşilçam film replikleri arasında yerini aldı..


Güzel olduğunuz kadar, küstahsınız da
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği - Kurgu Gücü
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği


Bana, yıllar önce çılgınca sevdiğim bir kadını hatırlattınız
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği - Kurgu Gücü
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği


Reca ederim duygularımla oynamayın.
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği - Kurgu Gücü
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği


Seni sevmiyorum! Seninle oyun oynadım, bunu anlamadın mı hala?
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği - Kurgu Gücü
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği


Sizi ebediyete kadar bekleyeceğim
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği - Kurgu Gücü
Unutulmaz Yeşilçam Replikleri: 31 Komik Yeşilçam Repliği


Benim Olacak Fıstık Binecem Üstüne, Vuracam Kırbacı, Vuracam Kırbacı!!
Benim Olacak Fıstık Binecem Üstüne, Vuracam Kırbacı, Vuracam Kırbacı - Kurgu Gücü
Benim Olacak Fıstık Binecem Üstüne, Vuracam Kırbacı, Vuracam Kırbacı
Unutulmaz yeşilçam replikleri arasında yer alan bu replik, Sezercik'in "Öksüzler" adlı filminde yer alan bir sahnedir.


Sen mi büyüksün? Hayır, ben büyüğüm ben! Yaşar Usta!
Sen mi büyüksün? Hayır, ben büyüğüm ben! Yaşar Usta! - Kurgu Gücü
Sen mi büyüksün? Hayır, ben büyüğüm ben! Yaşar Usta!
Bizim Aile filmindeki Münir Özkul(Rahmetle Anıyoruz) yani Yaşar Ustanın zengin patrona söylediği unutulmaz yeşilçam repliği..


Anneciğim, ben bu amcayı çok sevdim. Ona baba diyebilir miyim?
Anneciğim, ben bu amcayı çok sevdim. Ona baba diyebilir miyim? - Kurgu Gücü
Anneciğim, ben bu amcayı çok sevdim. Ona baba diyebilir miyim?


  • Amca, size baba diyebilir miyim?
  • Canımın içi babacığım, doğruyu mu söylüyorsun
  • Seni hiç sevmiyorum sütoğlan! Babanı da sevmezdim!
  • Nen var kuzum?
  • Nalan’ın ağlattığını, Handan güldürecek.
  • Durun! Siz evlenemezsiniz, çünkü kardeşsiniz!
  • Hatırlar mısınız, bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı?
  • Parayla saadet olmaz evladım, bunu sakın unutma.
  • Yoksa sen de çitlenbiğin annesi misin? O da benim gibi annesiz. Sen de onun annesi olur musun kara nine? O da senin gibi kapkara.
  • Senin annen, bir melekti yavrum
  • Bu da mı gol değil hakim bey?
  • Turist Ömer derler benim adıma, pişman olur bakmayanlar tadıma.
  • Üstlendiğin vazife çok mühim Kemal. Bu görevi, layıkıyla yapacağından eminim.
  • Bağırmayacaktın Anton, Artık Ağzının Yerini Biliyorum.
  • Yumurtaya Can Veren Allahım, Yeşil Biberi Nasıl Yarattın?
  • Metiiiiin Metiiiin Goşşşş Ev Yaniyo. Nieeee ev mi yanıyor..
  • N'ayır, N'olamaz
  • Lütfücüğüm Herşeyi yapıyorum da Bu Gözlerimden Ateş Çıkaramıyorum.
  • Unutulmaz yeşilçam replikleri dediğimiz zaman akla gelenler genel olarak bunlar. Sizlerinde unutmadığı ve bildiği yeşilçam filmi replikleri varsa konumuz altında bizlere yazabilirsiniz..


İlginizi Çekebilir
1- Türkiye'nin Gelmiş Geçmiş En Komik Adamı Kemal Sunal'ın Filmleri
2- Yeşilçam Filmlerinden Hababam Sınıfının Arka Planda Kalan 10 Gerçeği
3- Tarihte Bugün | 4 Temmuz Günü Yaşanan Olaylar ve Durumlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..