Seni Hala Görüyorum - I Still See You Film İncelemesi - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

20 Nisan 2020 Pazartesi

Seni Hala Görüyorum - I Still See You Film İncelemesi

Seni Hala Görüyorum - I Still See You Film İncelemesi - Kurgu Gücü
Seni Hala Görüyorum - I Still See You Film İncelemesi
Seni Hala Görüyorum orijinal adıyla  I Still See You, başrolünde güzel oyuncu Bella Thorne'un oynadığı farklı bir bakış açısı yaratan güzel filmlerden bir tanesidir. Peki Seni Hala Görüyorum film konusu nedir, oyuncuları kimlerdir? diye merak ediyor olabilirsiniz. Beraberinde Seni Hala Görüyorum ne zaman vizyona girmiştir? gibi soruları sizler için konumuzda hazırladık.


2018 senesinde vizyona girerek adını 2018 filmleri arasına yazdıran Seni Hala Görüyorum yönetmen koltuğunda Scott Speer oturuyor. Abd yapımı gerilim filmleri arasında yer alan film aynı zaman bilim kurgu filmleri türünü de işliyor desek doğru olacaktır. Seni Hala Görüyorum oyuncu kadrosu için Bella Thorne'un yanı sıra Dermot Mulroney ve Richard Harmon gibi isimler de yer almıştır. 1 saat 39 dakikalık bir zaman sahip olan filmin senaryosunu Jason Fuchs kaleme alırken yapımcılığını ise Paul Brooks üstlenmiştir.

Seni Hala Görüyorum Film Oyuncuları

Filmin oyuncu kadrosuna bakacak olursak, Veronica Calder rolünü Bella Thorne, August Bittner rolünü Dermot Mulroney, Kirk Lane rolünü Richard Harmon, Dr. Martin Steiner rolünü Louis Herthum, Mr. Calder rolünü Shaun Benson, Mrs. Calder rolünü Amy Price-Francis, Mathison rolünü Hugh Dillon ve Janine rolünü Sara Thompson canlandırmıştır.

Bakınız = Tom Hanks'li Atlantik Savaşı - Greyhound Film İncelemesi

Seni Hala Görüyorum Film Konusu

Düşünün ki yaşayan insanlar ile hayaletler bir arada hayatı sürdürüyor. İşte oldukça ilginç bir konuya sahip olan Seni Hala Görüyorum konusu şu şekilde.. Apokaliptik bir olay yaşanır ve dünyayı hayaletlerin dolaştığı bir yer haline getiriyor. Bu olaydan 10 yıl sonra Veronica Calder yani Bella Thorne mezardan gelen bir tehdit mesajı alır ve bu mesaj Run yani kaç şeklinde olur.. Bu mesaj üzerine oldukça gizemli biri olan Kirk adındaki sınıf arkadaşını takip eder ve ona yakalanmasının ardından güçlerini birleştirip hem Veronica'ya gönderilen bu mesajı çözmeye çalışırken hem de Kirk'in gizeminin ne olduğu ortaya çıkacaktır.. Veronica burada zamana karşı yarışmak zorundadır ve aynı zamanda oldukça kurnazca hareket eden bir katili durdurmak zorundadır..

Konuya baktığımızda işin içine hayalet girince saçma bir film gibi geliyor diyebilirsiniz fakat filmi oldukça ilginç ve başarılı bulduk diyebiliriz. Aham şahım bir şey beklemeyin, biraz gerilim biraz detay var.. Bakalım bir yerde size katilin kim olduğu detayı veriliyor onu bulabilecek misiniz.. Seni Hala Görüyorum film konusu, oyuncuları, yönetmeni, vizyona tarihi gibi konulardan bahsettik. Sizlerde film hakkında fikirlerinizi konumuzda altında yorum olarak paylaşabilirsiniz.

İlgili Konular
1- Cloud Atlas - Bulut Atlası Film İncelemesi
2- Anne at 13,000 ft Film İncelemesi
3- Şeker Adam'ın Laneti - Candyman Film İncelemesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..