Benim Ölümüm (Death Of Me) Film Konusu, Oyuncuları, İncelemesi - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

4 Kasım 2020 Çarşamba

Benim Ölümüm (Death Of Me) Film Konusu, Oyuncuları, İncelemesi

Benim Ölümüm (Death Of Me) Film Konusu, Oyuncuları, İncelemesi
Benim Ölümüm (Death Of Me) Film Konusu, Oyuncuları, İncelemesi

2020 filmleri arasında yeni bir korku gerilim filmi orijinal adı Death of Me olan Benim Ölümüm filmi yerini almak için hazırlanıyor. Peki Benim Ölümüm filmi konusu nedir? Benim Ölümüm filmi oyuncuları kimler? İşte film hakkında merak ettiğiniz tüm detayları sizler için film incelemesi adı altında inceledik.


13 Kasım 2020 tarihinde vizyona girecek olan Benim Ölümüm filmi yönetmen koltuğunda Darren Lynn Bousman oturuyor. Gerilim filmleri ve korku filmleri türünde olan ABD yapımı filmin oyuncu kadrosunda Maggie Q, Luke Hemsworth, Alex Essoe gibi isimler yer alıyor. Filmin senaryosunu James Morley ile David Tish kaleme alırken David Buelow, David Tish, Lee Nelson ve Charles Dorfman birlikte üstlenmiştir.


Benim Ölümüm Film Oyuncuları

Filmde Christine Oliver karakterini Maggie Q, Neil Oliver karakterini Luke Hemsworth, Samantha karakterini Alex Essoe, Madee karakterini Kat Ingkarat, Kanda karakterini Kelly B. Jones, Weather Man karakterini Michael S. New ve Dr. Anuman karakterini Chatchawai Kamonsakpitak canlandıracak.


Film Tavsiyesi = Level 16 Filmi Konusu ve Oyuncuları - Level 16 Film İncelemesi


Benim Ölümüm Film Konusu

Film kısaca, egzotik bir adada yaşadıkları olayları hatırlamayan çiftin başına gelen olaylara odaklanıyor. Death of Me filminde bu çift, bir video buluyor ve o video içinde gönüllü olarak bir ayine katıldıklarını görmektedir. Videonun sonuna geldiklerinde ise açıklanması gerçekten zor bir halde erkek eşini öldürüyor.


Death of Me movie, oldukça farklı bir konuya sahip olsa da sıradan bir ayine filmi gibi görünüyor. Tabi Benim Ölümüm fragman izlediğiniz zaman anlayacaksınız ki, hem korku hem de gerilimi son dozuna kadar hissedeceğiniz bir film diyebilirim. Zaten film Testere II, Testere III ve Testere IV'ün yönetmeni tarafından çekilmiştir.


İlgili Konular

1- Düşkapanı (Dreamkatcher) Film Konusu, Oyuncuları, İncelemesi

2- Jennifer Lawrence'lı Kızıl Serçe - Red Sparrow Film İncelemesi

3- Paris'in Sırrı Film Konusu, Oyuncuları, İncelemesi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..