Adsense Ödeme Yapıldı Diyor Ama Banka Hesabımda Görünmüyor - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

23 Şubat 2019 Cumartesi

Adsense Ödeme Yapıldı Diyor Ama Banka Hesabımda Görünmüyor

Adsense Ödeme Yapıldı Diyor Ama Banka Hesabımda Görünmüyor - Kurgu Gücü

Adsense ödeme yapıldı diyor ama ödeme banka hesabımda görünmüyor diyorsanız telaş etmeyin çözüm bizde. Adsense ile reklam yayıncılığına yeni başlamış biriyseniz elbette bu durum sizin için oldukça mühim bir konu gibi görünüyor olabilir ama telaş etmeyin, bu telaşınızı giderecek cevabı sizler için konumuzda hazırladık.


Adsense ödeme yapıldı diyor ama ödeme banka hesabımda görünmüyor diyenler elbette olacak. Çoğu insan bu soruna adsense ile alacağı ilk ödeme de karşı karşıya gelebiliyor ve normal olarakta banka hesabında para görmeyin kendi kendine acaba kandırıldık mı hissi aklını karıştırıyor. Tabi öyle bir şeyin olması söz konusu değildir ve paranız adsense tarafından kalmaz ödemeniz yapılır. Eeee tamam yapılır da neden bende adsense ödeme yapıldı diyor ama banka hesabımda görünmüyor diyorsanız, onun için sizlere ilk olarak " Adsense Ödemeleri Ne Zaman Yapılır NET BİLGİ " adlı konumuzu incelemenizi tavsiye ediyorum. Ben o konuyla uğraşamam diyenler için kısaca o durumdan da bahsedelim.



Adsense ödemeleri genel olarak her ayın 21 ile 26 tarihleri arasında yapıyor ve bu tarihlerden özellikle 21'i hafta sonuna denk geliyorsa paranız ilk iş günü olan pazartesi günü hesabınıza aktarılıyor. Tamam iyi güzelde benim ödemem ayın 21'inde yapıldı yazıyor ve hafta arasına denk gelmesine rağmen banka hesabımda görünmüyor diyorsanız onun cevabı da şu şekilde oluyor;

İlginizi Çekebilir = Adsense Alternatif Sitenize Reklam Alabileceğiniz 17 Reklam Sitesi

Ödemeleriniz bildiğiniz üzere yabancı bir ülkeden yabancı bir bankadan hesabınıza aktarıldığı için banka hesaplarında yapılan ödemelerde bazen gecikmeler yaşanabiliyor. Bu gecikmeler de 3 ile 5 iş günü içinde mutlaka gideriliyor ve hesaba yansıtılıyor. Bu neden adsense ödeme yapıldı diyor ama banka hesabımda görünmüyor diye korkmayın. Size 21'inde ödemeniz yapıldı diyorsa 22'sinde hesabınıza aktarılır. Olmadı bir iki gün daha sarkabilir ve 23-24 olabilir. Bu durumdan korkmanıza gerek yok ödemenizi adsense mutlaka ve mutlaka yapacaktır.



Muhtemelen bir çok kişinin başına bu olay gelmiştir ve adsense üzerinden ilk ödemesini alacak kişiler mutlaka bu telaşa kapılmıştır. Ben de sizlere telaşa kapılmamanız adına bilmeniz gereken bilgileri aktarmaya çalıştım. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

4 yorum:

  1. Serhat Ayyıldız25.02.2019 12:29

    Başkan adamsın adam. Ben bu adsense işine yeni başladım ve ilk ödemem eşiği geçti fakat 21 inde yazıyordu ödeme yapıldı diye bende banka hesabıma baktım ama yoktu araştırma yaptım senin yazını görmüştüm okudum içim rahatladı ve 22'sinde param banka hesabıma aktarılmıştı.

    İlk burada okuduğumda yorum yapmamıştım ama dediklerin doğru çıkınca emeğine karşılık bu yorumu yazmak istedim. Teşekkürler başkan.

    YanıtlaSil
  2. Madam degil Adam18.08.2019 00:02

    Zamanında bende adsense ödeme yapıldı diyor şeklinde bir bildirimle karşı karşıya kalmıştım ama sabredip beklemiştim sonra yatmıştı hesabıma merak etmeyin adsense öder zaten. Admin senin se eline sağlık güZel yazı olmuş

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler işime yaradı

    YanıtlaSil

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..