Çatlak Şanzel Doktor Öldürdüm Dedi, Armağan Çağlayan Kahkaha Attı - KURGU GÜCÜ | Bilginin İnternetteki Adresi

Son Konular

27 Haziran 2020 Cumartesi

Çatlak Şanzel Doktor Öldürdüm Dedi, Armağan Çağlayan Kahkaha Attı

Çatlak Şanzel Doktor Öldürdüm Dedi, Armağan Çağlayan Kahkaha Attı - Kurgu Gücü
Çatlak Şanzel Doktor Öldürdüm Dedi, Armağan Çağlayan Kahkaha Attı

Çatlak Şanzel gerçek adıyla Şanzel Çetin, Armağan Çağlayan'ın sunuculuğunu yaptığı Gör Beni adlı programa katıldı. Programda Çatlak Şanzel hayat hikayesini anlattı. Hayat hikayesini anlatırken de Çatlak Şanzel doktor öldürdüm dedi ve Armağan Çağlayan kahkaha attı. İşte konu hakkında detaylar..


Çatlak Şanzel Armağan Çağlayan Röportaj Verdi

Gör Beni adlı programa katılan Çatlak Şanzel Armağan Çağlayan'a verdiği röportajda "Babannem yanlış ameliyattan vefat etti. Babaannemin ölüm sebebinin %90 değil %100 doktor hatası olduğunu öğrendim. Bende babaannemi öldüren doktoru öldürdüm ve çocuktum 17 yaşındaydım." dedi.

Bakınız = Survivor Elif Kimdir? Survivor Elif Gören Nereli, Yaşı, Eşi?

Röportajın devamında "Doktoru öldürmem sonucunda 36 sene ceza aldım. 24'e indi. O zaman eski yasa ile cezanın 3'te 1'i yatılıyordu. 7 sene 2 Ay 10 gün yattım. Yaşım tutmuyordu zaten üniversiteyi kazanmıştım. İlk kez suç işliyordum ve bunlarda göz önünde bulundurularak 7 sene 2 Ay 10 güne düşürüldü." dedi.

Bu konuşmanın hemen ardında da "Ondan sonra alışkanlık yaptı, birkaç kere de adam yaralamadan içeri girdim." şeklinde ifadelere yer verdi. Bu ifadelerin ardından Gör Beni program sunucusu Armağan Çağlayan kahkaha tufanı attı. Bu da elbette tüm ülkenin gündemine oturdu ve sosyal medya platformlarında en çok konuşulan konulardan bir tanesi oldu.

 
İlgili Konular
1- Netflix'in Love 101 - Aşk 101 Adlı Yapımına Tepkiler Yağıyor
2- Quarantine Pillow Challenge Akımı Yayılmaya Devam Ediyor
3- Corona Virüsünden Korunmak İçin Yapılması Gereken 14 Madde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgi Paylaştıkça Çoğalır. Sende Yorumunu Yap, Bilgini ve Fikrini Paylaş. Yapacağınız her yorumdan yorumu yapan kişinin sorumlu olduğunu bilerek yorum yapınız.

NOT: Yorumlarınız Onaydan Geçerek Yayınlanmaktadır!

Her gün Film incelemeleri, SEO ipuçları, Teknoloji ve bilim gibi daha birçok konuda bilgi sunduğumuz Kurgu Gücü sosyal medya hesaplarını takip ederek sitemiz üzerinde paylaşılan bütün bilgilerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz. Sosyal medya adreslerimiz: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest..